BABSKI DIZAJN . ZAMEK CIESZYN

Babski dizajn wystawa organizowana cyklicznie przez ZAMEK CIESZYN. Obecna edycja pod hasłem: " C'est la vie" / "Takie jest życie" dotyka problemów życia codziennego, przyziemnych czynności i tych które mogą przenieść nas w lepszy świat, świat marzeń, możliwości ich realizacji, a nawet problemu śmierci. Mnie jak zwykle najbardziej zainteresowały te projekty i te osobowości twórcze, ocierające się o tematy związane z ubiorem, ciałem. Tak więc przyjrzałam się projektom gorsetów ortopedycznych o wysokiej wartości estetycznej, bieliźnie korygującej dostosowanej do danego rodzaju sportu, wyczynowego czy zwykłych, codziennych ćwiczeń, piżamkom zaprojektowanych z myślą o młodych karmiących mamach i innym projektom, które naprawdę warto obejrzeć, a najlepiej skontaktować się z projektantami i korzystać z ich innowacji polepszając sobie komfort życia.


Prezentacja do 15.04 w ZAMKU CIESZYN, w sali ekspozycyjnej budynku w części warsztatowej. Proszę nie zrażać się tym, że drzwi do sali są czasem zamknięte, mnie to się już przydarzyło, jednak miła obsługa punktu informacyjnego i sklepiku chętna jest do pomocy. 





Popularne posty